وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

خاطره تلخ!!!!!!

یک روز من رفته بودم که برای خودم بلوز بخرم >بعد از چند دقیقه که مدلهای مختلف رو نگاه کردم ویترین مغازه رو هم دیدم و اتفاقا یک بلوز خیلی خوش رنگی رو دیدم و از فروشنده محترم خواستم که اگر سایزم رو داره برام بیاره >فروشنده گفت که از اون بلوز فقط همون رو دارند که در ویترین گذاشتند و گفت که اگر حتما می خواین بخرین که براتون بیارم  و گفتم من که نمیدونم دقیقا سایزم هست یا نه ؟ 

اگر لطف کنین بیارین ممنون میشم >فروشنده گفت  اون بلوزی که انتخاب کردین که اصلا خوشرنگ نیست و ما معمولا لباسهای بدرنگمونو تو ویترین میذاریم >راستش من که خیلی بهم بر خورد و در جا تشکر و خداحافظی کردم و به خاطر اهانتی که به سلیقه من کرد خیلی ناراحت شدم و دیگه به اون مغازه نرفتم> این خاطره هیچ وقت از ذهنم نمیره >به نظر من یک فروشنده باید یک برخورد خوب با مشتریش داشته باشه  !!!!!!!!!!!!!در ضمن من فکر کنم که معمولا اجناسی رو که رنگهای جذاب تر  دارند در ویترین میذارن >این طور نیست؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

قشنگ بود

قشنگ بود؟؟؟؟؟؟ فروشنده محترم زده تو ذوقم کجاش قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد