وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

ایجاد لینک

سلام دوستان خسته نباشید . فایل pdf زیر آموزش ایجاد لینکه که می تونید از اون به منظور لینک دادن منابع مورد استفاده و یا لینک دادن به سایت های مورد نظر استفاده کنید.  

با تشکر . نظر یادتون نره 

دانلود از اینجا

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

شما همیشه کارهای توسعه طلبانه انجام می دید . خیلی عالی است.
فایلتون را دانلود کردم متشکرم امید وارم ازش استفاده کنم.

سلام . شما لطف دارید نسبت به وبلاگ ما. مطالبی که می نویسید واقعا عالی هستند من اغلب به اونجا سر می زنم و استفاده می کنم . امیدوارم توفیق روزافزون نسیبتان شود.

پانته ا حقی شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام مرسی اقای مجذوبی واقعا عالی بود من هم دانلود کردم حتما استفاده خواهم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد