وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

مراقب اطلاعات گرانبهای خود باشیم

نگرانی شرکت خودروسازی رنو از سرقت سرمایه‌های راهبردیش

تهران - شرکت خودروسازی رنو که به همراه شرکت نیسان سرمایه‌گذاری کلانی بر روی فن‌آوری مربوط به تولید خودروهای الکتریکی کرده، اعلام داشته که نگران جاسوسی از سرمایه‌های راهبردی خود است و این امر میتواند تهدید جدی برای این شرکت باشد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری 'بی.بی.سی' ، اعلام نگرانی شرکت رنو در مورد جاسوسی از سرمایه‌های راهبردیش در حالی صورت می گیرد که در هفته جاری از سه مدیر ارشد این شرکت در مورد احتمال نشت اطلاعات سری در مورد خودروهای الکتریکی تحقیق و بازجویی شد. از سوی دیگر 'اریک بسون' وزیر صنایع فرانسه اظهار داشته است که این کشور در حال مواجهه با یک جنگ اقتصادی است و وضعیتی که شرکت رنو دچار آن شده جدی بنظر می رسد.

وی تاکید کرد: از شرکت‌های فرانسوی که از منابع مالی دولتی استفاده می کنند خواسته تا سطح امنیتی خود را بهبود بخشند.
این در حالی است که یکی از سه مدیر مظنون شرکت رنو عضو کمیته مدیریت آن است و از سویی شرکت رنو به سه مدیر یادشده فرصت داده تا قبل از اعمال هرگونه جریمه‌ای در موردشان به اتهامات علیه خود پاسخ دهند.
شرکت رنو با همکاری شرکت خودروسازی نیسان در نظر دارد تا در دو سال آینده خودروهای الکتریکی جدیدی را به بازار عرضه کند.
این دو شرکت مدعی هستند که خودروهای تمام الکتریکی بهترین راه حل بلندمدت برای کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن از خودروها هستند.
در مقابل دو شرکت جنرال موتورز و تویوتا بعنوان بزرگترین خودروسازان دنیا سرمایه‌گذاری کلانی بر روی تولید خودروهای هیبریدی (دوگانه) کرده‌اند که در آنها امکان استفاده از موتور الکتریکی و بنزینی بطور همزمان وجود دارد.
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30173540

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

از خبری که گذاشتید خیلی ممنونم من سعی می کنم کار شرکت بنز را دقیقتر برسی کنم و شرح کاملی از این برنامه که واقعیت هم داره بنویسم.
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد