وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

استفاده سالم از محیط وبلاگ

درود به همه دوستان و همکلاسی های فرهیخته خودم

گفتمم دو مورد رو که بعد از خوندن مطالب اخیر وبلاگ به ذهنم رسید بگم:

اول اینکه خیلی خوشحالم که هر روز شاهد پویایی بیشتر وبلاگ هستم و مشارکت و مباحثه جایگاه شایسته خودش رو تو وبلاگ پیدا کرده.

دوم اینکه یه تذکر برادرانه به بازدید کننده ها خصوصا همکلاسی های عزیزم دارم و اینه که خواهش می کنم از فضای دوستانه و آزاد وبلاگ نهایت استفاده سالم با هدف آموزش و تبادل اطلاعات رو برده و از مباحثاتی که خدای ناکرده باعث رنجش خاطر کسی شود جلوگیری کنیم تا از هدف اصلی که همان یادگیری است دور نشویم.                                

سامان گلابتونی

every moment is another chance


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ


سلام به همه دوستان
من هم بعد از خواندن یک نظر کاملا تند و شدید و بدور از فرهنگ دانشجویی کمی تعجب کردم . گفتم کمی ، به علت این که بعضا این چنین رفتارهایی را متاسفانه در محیط دانشکده هم دیده ایم . به هر حال من طرف کسی نیستم ولی یک توصیه دوستانه دارم به همه :
هرگز به اشخاصی که برایمان قابل تحمل نیستند توهین نکنیم زیرا رفتار ماست که توصیف کنند شخصیت ماست ... دوست عزیز((غریبه)) که به نظر آشنا می آیی همواره بکوش رفتار خوب تو باعث ترویج خوبی در دیگران شود نه گفتار تند و خدایی نکرده نسنجیده ...
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد