وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

نرم افزار (CRM)

سلام استاد  من اطلاعات زیادی از سی ار ام جمع اوری کردم ولی دقیقا متوجه سوال شما نشدم منظور شما از انواع نرم افزارها سی ار ام  انواع شرکتهای تولید کننده این نرم افزار  است مثل ماکروسافت ،طلوع یا نه؟ لطفا بیشتر راهنماییم کنید . 

اهداف استفاده از این نرم افزار:


  1. نزدیک تر شدن روابط سازمان به مشتریان

  2. دسترسی سازمان به سطوح جدیدی از سوددهی 

  3. هدف قرار دادن مشتریان جدید

  4. مدیریت جنگ تبلیغاتی بازاریابی 
  5. پیشبرد فعالیت‌های فروش

برخی از قابلیتهای این نرم افزار:

  

۱.ثبت کامل اطلاعات مشتریان، بازاریابها، تأمین کنندگان سرویس‌های مورد ارائه شرکت و رقبای کاری، قراردادها و توافق‌نامه‌ها میسر می‌باشد.  

۲.یادآور سیستم، تاریخ سررسید اقساط و تاریخ پایان قرارداد را قبل از موعد رویداد اطلاع می‌دهد 

۳.یکی از ویژگیهای بارز این نرم افزار امکان اتصال به وب سایت شرکت و تبادل اطلاعات می‌باشد و به این طریق مشتریان می‌توانند به انجام کارهای مختلفی، چون خرید سرویس یا محصول بپردازند. 

۴.امکان تهیه گزارش برحسب تمامی پارامترهای ورودی را دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دونده سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام سامان عزیز
منظوره من انواع سی آر ام از لحاظ عملکرد های آنهاست.
بعضی ها فقط اتوماسیون نیروهای فروش هستند, بعضی ها مدیریت بازاریابی میکنند و انواع دیگری هم دارند.
http://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management#Types.2Fvariations
اما هر اطلاعاتی راجع به سی آر ام و استفاده واقعی اونها داری بزار.
نرم افزارهایی که تویه ایران استفاده میشن و شرکت هایی که استفاده می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد