X
تبلیغات
رایتل

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

پدر بازاریابی پارتیزانی

جی کنراد لوینسون نویسندۀ پر فروش ترین مجموعه کتابهای بازاریابی تا به امروز است. او نویسندۀ کتاب «بازاریابی پارتیزانی» و 30 کتاب دیگر است. مجموعه کتابهای او در شمارگان 14 میلیون نسخه در سطح جهان به فروش رسیده است. تئوری پارتیزانی او بر بازاریابی تأثیرات فراوانی داشته است، به طوریکه هم اکنون کتابهای او در سطح جهان به 41 زبان ترجمه شده است و مطالعۀ آنها در بسیاری از برنامه های MBA  ضروری است.

جی کنراد لوینسون رئیس و بنیانگذار بازاریابی پارتیزانی بین المللی است. او همچنین مشاور بازاریابی برای شرکتهای Adobe , Apple است. او در مرکز خدمات مشاغل کوچک در شرکت مایکروسافت خدماتی را صورت داده است. بازاریابی پارتیزانی او در قالب مجموعه کتابها، فایلهای صوتی و تصویری، وب سایت بین المللی و یک بازاریابی پیشرفتۀ آنلاین تحت نام انجمن بازاریابی، یک سیستم بازاریابی فعال برای مشاغل کوچک است.

جی کنراد لوینسون بازاریابی پارتیزانی را به مدت 10 سال در بخش فرعی دانشگاه برکلی در کالیفرنیا تدریس کرده است. او همچنین به عنوان مشاور ارشد معاون ریاست جمهوری ایالات متحده، جی والتر تامپسون، و در اروپا نیز مدیر خلاقیت و عضو هیئت مدیرۀ شرکت معروف تبلیغاتی لئو بارنت بوده است.

او ستونهای ماهیانه ای برای مجلات معتبر و مقالاتی برای ناشرین بزرگ نوشته است. او همچنین مطالب ماهیانه ای برای وب سایت مایکروسافت می نویسد. او برای وب سایتهای مختلفی همانند: Hewlett-Packard, Fortune Small business ,Netscape online,  American مطالب ماهیانه ای نوشته است.

افزون بر تمام این موارد، بازاریابی پارتیزانی راهی است برای صاحبان مشاغل تا کمتر خرج کنند و بیشتر به دست بیاورند و از این طریق سودهای قابل توجهی را به دست بیاورند. کسی که شما و سازمان شما را به بازاریابی پارتیزانی تغییر می دهد، فقط و فقط پدر بازاریابی پارتیزانی، جی کنراد لوینسون است.