وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

بیگ بنگ big bang در ایران

انفجار بزرگ در ایران - در ادامه مطلب بخوانید
بله انفجار بزرگ در ایران در راه است - با توجه به اینکه این شخصیت برازنده یعنی خودم به تفکرات متعدد پرداخته ام و جستجوهای عقلی زیادی در ذهن همانند انیشتن خودم کردم به این نتیجه رسیدم انفجار بزرگ بازاریابی و فروش و اصولا مارکتین در ایران در راه است چرا که پیشرفت علمی  و صنعتی ایران در حال سیر صعودی ( البته نه عرب ستان ) است و  داریم آماده سفر به اوج هستیم و مطمئنا تمام زمان این سیر بیشتر از 10 سال به طول نمی انجامد - چرا که برسی های صنعتی این را برای ما مشهود می کند. که باید چنین نیز باشد  . و وظیفه من بعنوان شخصی که در حال فعالیت در این زمینه یعنی بازاریابی هستم باید به سرعت نیازهای اولیه اطلاعاتی خود را برای آینده فراهم کنم و سطحی را انتخاب کنم تا کنش و واکنش را برایم به بهترین وجه ممکن فراهم سازد.
شروع کنیم به کسب اطلاعات تخصصی و کار آمد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد