وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

قرار عمومی وبلاگی

سلام بچه ها.

خیلی وقت بود که به وبلاگ شما سر نزده بودم. نمی دونم دلیلش چی بوده. اما خوب هرچی بوده, الان سرزدم. 

البته بعد از عید یکسری کارهایی رو تویه دستور کار گذاشته بودم که تمام وقت خالی من رو کامل می گرفتم و شاید دلیلش این بوده.

به هرحال معذرت خواهی.

می خواستم بهتون بگم که یک قرار وبلاگی گذاشتیم. یعنی اینکه قرار هست که اهالی وبلاگهای همسایه همه همو ببینیم و بیشتر با هم آشنا بشیم. یک جلسه ی غیر رسمی است فقط جهت درست کردن یک حلقه ی وبلاگی دانشگاهی - دانشجویی. از دوستان وبلاگ خون وبلاگ نویس نظر ده و نظر خون که علاقمند هستند که تویه این جلسه شرکت کنند, دعوت می کنم که روز پنجشنبه دانشگاه عطار بیان. ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر هست جلسه. اگر میخواین بیایین لطفا به موقع بیاین تا یکمی هم تمرین وقت شناسی بکنیم. 

در ضمن اگه آدرس دانشگاه عطار رو بلد نیستین تویه اینترنت سرچ کنید. 

من میخواستم که با آقای مجذوبی و گلابتونی تماس بگیرم, شمارشون رو نداشتم.

اگر تونستن یک ایمیل بزنند بمن و شمارشون رو بدن تا باهاشون تماس بگیرم.

در ضمن هر کی هم علاقمند بود که بیاد یک ایمیل به من بده تا من به بچه های عطار اعلام کنم تا اونها بتونند کلاسی مناسب جمعیت حاضر از دانشگاه بگیرند یا هم تویه همین پست نظر بده .

به امید دیدار یکایک دوستان گرامی.


نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه حدادیان چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام به استاد خوبه خودمون
کاش از خدا چیزه دیگه میخواسم من دیروز داشتم به خانوم حقی میگفتم کاش میشد یک جا قرار بذاریم با بچهایی های عطار اشنا بشیم که این لطف شما کردین.حالا فردا بچه ها کلاس دارن ولی اگه موافقا با فردا من دوست دارم بیام یعنی باعث افتخارمه که تو جمع شما باشم.مرسی استاد

مرجان سالاری چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام به استاد خوبمون ،وسلام به همه ی شما دوستان عزیز
من هم از این گردهمایی بسیار خوشحالم وحضور شما عزیزان در دانشگاه عطار و آشنایی با شما دوستان باعث افتخار و خوشحالی ماست.
از شما یک دونده ی گرامی هم بسیار متشکرم که باعث برپایی این قرار وبلاگی شدید.
با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما استاد عزیز

پانته ا حقی چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

با عرض سلام خدمت استاد عزیز و خسته نباشید >خوشحال شدم از اینکه به وب لاگ سر زدید>و ممنون از قراری که گذاشتید>با اینکه فردا کلاس داریم ولی حتما در این جلسه شرکت خواهم کرد>باعث افتخار من است >تا فردا..........

یک دونده چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

خوشحالم که بصورت روزانه به وبلاگ خودتون سر می زنید و فردا هستید.
از خانم سالاری و بچه های عطار هم ممنونم که این موقعیت رو فراهم کردن که بتونیم دور هم جمع بشیم.
به خانم حدادیان هم می گم که خدا از سه ماه قبل داشته برنامه ریزی می کرده که شرایط این کاشکی شما فراهم بشه.
به امید دیدار شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد