وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

سلام دم دمای غروب

سلام به همه دوستان - همکلاسی ها - همدانشگاهی ها  - هم ردیفی ها و ... 

امیدوارم حال همه خوب باشه  

قبل از هر جیز باید از همه حلالیت بطلبم و طلب بخشش کنم در قبال حرفها و رفتارهایی که احتمالا باعث تکدر خاطر شده باشه 

 توی قسمت نظرات یه متن جالب از آقای موسی پور دیدم که حیفم اومد فقط خودم خونده باشم به خاطر همین به عنوان حسن ختام اینجا قرارش دادم که همه استفاده کنن 

 

در ضمن برای دریافت نسخه چابی جزوه انجمن مدیریت ایران - استاد باغی اینجا کلیک کنید.  

 متن نوشته شده آقای موسی پور 

1- از قایق جا نمانید
2- به خاطر بسپارید که همه ما در یک قایقیم (سرنوشت مشترک)
3- از قبل برنامه ریزی کنید. موقعی که نوح کشتی می ساخت از باران خبری نبود
4- خود را سالم و سرحال نگه دارید. امکان دارد در سن 60 سالگی کسی از شما بخواهد که دست به کار بزرگی بزنید
5- به حرف نقادان و عیب جویان گوش ندهید، به کاری که باید انجام دهید بچسبید
6- آینده تان را در جایی بلند مرتفع بنا کنید
7- برای رعایت مسائل ایمنی دوتایی سفر کنید
8- سرعت هیچ مزیتی ندارد، حلزون و یوزپلنگ هر دو در کشتی بودند
9- موقعی که دچار فشار روحی هستید، چندی روی آب غوطه خورید.
10- به خاطر بسپارید کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را حرفه ای ها ساختند !
11- هراسی از توفان به دل راه ندهید.

نظرات 5 + ارسال نظر
موسی پور یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام،باورت نمیشه اگه بگم حالت دلتنگی غریبی بهم دست داد باخوندن سلام دم غروبت :
غروب سخت دلگیر است ومن کنار ساحلی غمگین

دلم تنگ است و دارم آرزوی گریه ای شیرین


میلاو دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام استاد
از شما بعیده اینقدر غمگین سلام کنید هرچند فکر کنم بیشتر منظور شما زیبایی دم دمای غروب بود.
مطلب بسیار جذابی بود آدمو وادار به فکر کردن میکنه. با اجازه شما و آقای موسی پور این متنو با حفظ ذکر منبع میذارمش تو وبلاگ خودمون(بازاریابی کاویان) حیفم میاد بچه ها این مطلب به این زیبایی رو از دست بدن.
استاد یه گله کوچولو هم دارم شما به همه وبلاگا سر میزنید به جز ما!!!!!!!!!
دل همگیمون براتون تنگ شده به امید دیدار مجدد تون
موفق باشید

سلام جناب زارعی عزیز از اینکه نسبت به این بلاگ لطف دارید ممنون
کوتاهی ما را در سر نزدن به وبلاگ مفیدتون بذارید به پای بی سعادتی ما. حتما از مطالب خوب و ارزشمند شما بهره مند خواهیم شد.

میلاو دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

اوه اوه ببخشید جناب علیرضا.( عذر خواهی میکنم از اینکه اسم بزرگتونو نمیدونم)
یه اشتباه بزرگ از طرف من پیش اومد .اسم یک دونده زیر این متن اومده بود و من بعد از خوندن متن برای یک دونده نظر گذاشتم واقعا شرمنده ام متوجه اسم شما نشده بودم.
ولی به هر حال متن زیبایی بود و با اجازتون تو وبلاگ خودمون بذارم البته با حفظ منبع
موفق باشید

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام اقای مجذوبی
می دونید چیه ...می خوام بگم ...این رسم شه؟ ...باید اینطوری به وبلاگ خودتون سر بزنید؟ ...استاد چی می گن؟...جلسه وبلاگ نویسا هم که افتخار ندادید در خدمتتون باشیم...حالا اون هیچ ,ناراحتیش یک طرفه بود و ماهم بخشیدیم به بزرگیتون...ولی همه با هم کجا گذاشتین رفتین...اینجا داره خاک می خوره ...همینقدر هم که از جملات قشنگ اقای موسی پور (سلام ما را خدمتشون برسونید) بنویسید لااقل ما کمتر سرمون می خوره به دیوار وقتی گاه و بی گاه به وبلاگ خوبتون سر می زنیم ...
به هر حال ببخشید که گلایه کردم ...می دونم به من ربطی نداره ولی از روی دوستی بود...ما کماکان منتظر برگشتن نویسنده های این وبلاگ هستیم...
موفق باشید

سلام خانم صباغ گرامی
حق با شماست البته در مورد اون جلسه بلاگ نویسی مقصر من بودم که به بچه ها گفتم نمیرسم بیام و نمی دونم چرا اونا هم منصرف شدن از امدن. ولی او روز ما کلاس سختی داشتیم و غیبت کردن توش از نظراستاد غیر موجه بود. به هر حال امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید اگر استاد رو دیدید سلام من رو هم عرض کنید . دلم براش خیلی تنگ شده . دوره کاردانی ما تمام شد و باید کم کم به فکر مقطع کارشناسی باشم اگر تو این مورد بچه های مارو راهنمایی کنید بی اندازه ممنون خواهیم بود. به امید دیدار

ریحانه صباغ طبسی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ق.ظ

سلام مجدد اقای مجذوبی
امیدوارم کنکور کاردانی به کارشناسی سراسرس ثبت نام کرده باشید و 25 روز دیگه این کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید.(معمولا تعداد شرکت کننده ها و ظرفیت قبولی برابر هست و تنوع و درجه دانشگاهها هم به غیر انتفاعی محدود می شه که هم سطح اند.البته من فردوس و عطار را می تونم توصیه کنم)
من یک سایت می شناسم که منابع را با سرفصل های درسی برای همه ی کنکورها ارائه داده بد نیست این روزهای اخر یک سر به اونجا هم بزنید تا مطالب درسی را با چک کردن سرفصل های دقیق مرور کنید.oxin.ac.ir
برای روز جلسه هم ما از شما دلگیر نیستیم فقط خیلی خوشحال می شدیم اگر درخدمتتون می بودیم.انشاله تو یک جلسه دیگه.سلامتون هر وقت استاد را دیدم حتما خدمت ایشون می رسونم حتی اگر این پست را دیدن
امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق و موئد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد