وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

۱۰ درس از زندگی انیشتین

۱ . کنجکاوی را دنبال کنید

“من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم “

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید ؟

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.


۲ .پشتکار گرانبها است

“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم”

تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.مانند تمبر پستی باشید ؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید .

با پشتکار می توانید به مقصد برسید.

ادامه مطلب ...

جزوه بازاریابی-به سفارش هادی صفایی

بازار مجموعه ای از خریداران بالقوه و بافعل بک کالا

بازاریابی: فیلیپ کاتنر صاحب نظر مشهور می گوید بازاریابی فعالیتی است انسانی در جهت نیاز از طریق

فرایند مبادله مدیریت بازرایابی:

·         برنامه ریزی

·         هدایت و کنترل

·         نظارت و کنترل

عوامل فوق عوامل آمیخته بازاریابی برای رسیدن به مبادلات سودمند است .

بازریابی بین المللی :

انجام یک یا چند فعالیت بازاریابی در آنسوی مزرهای یک کشور .

وظایف بازاریابی:

1.       شناسایی بالقوه یک کالا.

2.       تولید کالا و خدماتی که متناسب با خواسته و نیاز های مشتری باشد.

3.       تامین قیمت کالا و خدمات به نخوی هکه هم نیاز مشتری را جلب و هم سود منصفانه ای عاید نماید .

4.       توزیع کالا و خدمات به نخوی که در زمان و مکان مناسب و به سهنلت در اختیار مشتری قرار گیرد

5.       ایجاد ارتباطات با مشتری و ارائه اطلاعات

6.       بازخورد از مشتری و ارائه خدمات پس از فروش

7.       نیل به اهداف سازمانی

دانلود فایل world  جزوه

بازاریابى حسى شیوه اى نوین در بازاریابى

شرکت هاى بزرگ امروز به دنبال روش و کانال هاى متنوعى هستند که با تمام ظرفیت و پتانسیل از شیوه هاى نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روش هاى جدید به وفادارى مشتریانشان اقدام کنند. امروز دیگر ابزارهاى ترویج بازاریابى مانند تبلیغات، چاشنى هاى فروش، روابط عمومى، فروش مستقیم و... جذابیت هاى گذشته را براى مخاطبان ندارد و شرکت هاى بزرگ ناگزیرند براى حفظ مشتریان از روش جدید بازاریابى حسى استفاده کنند. بازاریابى حسى تلاش دارد که با شناسایى و تأمین نیازها و علائق مشترى به روشى سودآور مصرف کنندگان را از طریق ارتباطات دو جانبه و زنده با خاطره اى مثبت و به یاد ماندنى درگیر کند، شخصیت برند را ملموس و به زندگى روزمره آورده و براى مشتریان هدف ارزش افزوده ایجاد کند

ادامه مطلب ...