X
تبلیغات
رایتل

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

جزوه بازاریابی-به سفارش هادی صفایی

بازار مجموعه ای از خریداران بالقوه و بافعل بک کالا

بازاریابی: فیلیپ کاتنر صاحب نظر مشهور می گوید بازاریابی فعالیتی است انسانی در جهت نیاز از طریق

فرایند مبادله مدیریت بازرایابی:

·         برنامه ریزی

·         هدایت و کنترل

·         نظارت و کنترل

عوامل فوق عوامل آمیخته بازاریابی برای رسیدن به مبادلات سودمند است .

بازریابی بین المللی :

انجام یک یا چند فعالیت بازاریابی در آنسوی مزرهای یک کشور .

وظایف بازاریابی:

1.       شناسایی بالقوه یک کالا.

2.       تولید کالا و خدماتی که متناسب با خواسته و نیاز های مشتری باشد.

3.       تامین قیمت کالا و خدمات به نخوی هکه هم نیاز مشتری را جلب و هم سود منصفانه ای عاید نماید .

4.       توزیع کالا و خدمات به نخوی که در زمان و مکان مناسب و به سهنلت در اختیار مشتری قرار گیرد

5.       ایجاد ارتباطات با مشتری و ارائه اطلاعات

6.       بازخورد از مشتری و ارائه خدمات پس از فروش

7.       نیل به اهداف سازمانی

دانلود فایل world  جزوه