وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

۱۰ مطلب پربازدید بلاگ در بهمن ماه

  

 

  

این  ۱۰ مطلب به ترتیبی که مشاهده می کنید پر بازدید ترین مطالب بلاگ بوده اند که جا داره از نویسنده های اون به جز خودم تشکر کنم . راستی یه نکته : 

دقت کرده اید که پربازدید ترین مطالب وبلاگ ما تعداد نظراتی که بهشون داده شده خیلی کمه!!! 

در عوض مطالبی داریم با تعداد نمایش بسیار کمتر ولی نظرات به مراتب بیشتر(نوشته گاندی قبل از مرگ - خانم حدادیان به ۴۸ بار نمایش و ۸ نظر) البته این نظرات شامل اون ۴ تا سئوال استاد نمی باشد.  

راستی نظر شما چیه ؟؟؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ


چراغ اول رو خودم روشن می کنم و نظر می دم...
بابا دمم گرم چه حوصله ای دارم . راستی منظورم از این کار چی بوده؟

۱) خودم رو لوس کنم؟
۲)شما رو لوس کنم ؟
۳) نظر استاد رو بعد از گرفتن نمره ۱۸ به خودم جلب کنم ؟ ( منظورم به شخص خاصی نیست !!!)
۴) با دریافتن نکات پر مخاطب ُ بازدید وبلاگمون رو افزایش دهیم؟؟

حالا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

ببخشید ناراحت نشید من فکر میکنم منظورتون از این کار همون گزینه ی اول بوده

شما برنده مسابقه ما شدید. آفرین
راستی جایزتون اینه که هر روز می تونید به وبلاگ ما سربزنید. خوش بگذره بهتون

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

با سلام خدمت اقای مدیر
کار جالبی کردید.
پیشنهاد می کنم یک نرم افزار امار گیر هم نسب کند تا امار را اعضا خودشون بتونند چک کنند.البته هر طور مایلید.
راستی نظر من اینه که بریم ببینیم این گاندی و درمانده چه جور ادم های باحالی بودند؟

افسانه حدادیان دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

مرسی مثل همیشه فعالید

سامان سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

مرسی کار جالبی بود به همه نویسنده ها تبریک میگم(نگفتم میترکونیم استاد این هم از این.........)
در ضمن کنتور وبلاگ هم قابل توجه؛از مرز ۸ هزار بازدید تو این مدت کم گذشته !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد