وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

جزوه مدیریت زنجیره تامین

سلام به دوستان با مرام !!! 

یهو همه با هم پیداشون می شه یهو غیب می شن مگه شما از دسته واتو واتوهایید البته حق می دم که با این سن و سالتون این کارتون را ندیده باشید. و البته خیلی چیزهای دیگه  

به هر حال من جزوه استاد باغی رو تایپ کردم و هر کی فایل پی دی اف اون به دردش می خوره می تونه از اینجا دانلود کنه .موفق باشید... 

دانلود جزوه مدیریت زنجیره تامین

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه حدادیان یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

مرسی خیلی خیلی

ریحانه صباغ طبسی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییی
خوابم تعبیر شد.
چند شب پیش خواب می دیم وبلاگ تون مطلب جدید داره اقای مجذوبی.
امیدوارم همینطور که گفتین همه دوباره برگردین من که دلم برای همه ی دوستان شما حسابی تنگ شده.
به ما هم سر بزنید....

سلام سرکار خانم صباغ . متشکر از این همه لطف که به ما دارید
راستش من چند وقتی بود که شدید گرفتار بودم حتی سر کلاس های دانشگاه هم حاضر نمی شدم. به هر حال امیدوارم ما هم بتونیم از پشت کار شما یاد بگیریم و هرچند آّهسته و پیوسته ادامه بدیم ...
بازهم ممنون. بدرود

سامان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

منمنون علی جان
حتما دوباره برمی گردیم اونمد با قدرت تر

پانته ا حقی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

مرسی اقای مجذوبی

مرجان سالاری سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://hrmatattar.blogsky.com

سلام آقای مجذوبی
چه عجب دوستان وبلاگ بیداشون شد .
من هم امیدوارم بقیه ی دوستان هم زودتر بیان.
اگر به وبلاگ جدید یک دونده هم سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشیم.(میتونید لینکمون رو به اسم منابع انسانی تو یه وبلاگتون قرار بدید.)
با تشکر

موسی پور شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام،اولا چرا جواب موبایلتونمیدی؟دوما بقیش نیست؟سوما ایکه رخسارتوازدیده ماپنهان است ،دل ما درطلبت منتظروحیران است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد