وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلامی از روی نا امیدی


نمیدونم کسی این مطلبو مییبینی یا نه. چون کسی دیگه به این وبلاگ سر نمیزنه ولی من مینویسم.

دلم خیلی خیلی برای دوره کاردانی تنگ شده. برای همه بچها. برای بچهای عطار با این که از نزدیک ندیدمشون. برای استاد خوبمون اقای قربانزاده. واسه همه.


انشالا هر جا هستین موفق باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزادمنش پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام
من دیدم؛ماهم همینطور
پاینده باشید

copos چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.copos.blogsky.com

مدیریت محترم وبلاگ
با سلام
ضمن خسته نباشید اگر امکان دارد وبلاگ اطلاع رسانی فروش را در وبلاگ وزین خود در قسمت پیوند ها قرار دهید و ما نیز متقابلا وبلاگ شما را در قسمت پیوندها قرار خواهیم داد. این کار موجب می شود رتبه وبلاگ در الکسا برای هر دو طرف مثبت باشد اگر موافق هستید آدرس وبلاگ خود را برای ما ارسال کنید.

به امید همکاری بیشتر

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد