وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

بازاریابی گداها

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش، اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن.

یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده. رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست. پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه مردم به اون یکی پول میدن نه به تو.
گدای پشت ستاره داوود بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت: هی “موشه” نگاه کن کی اومده به برادرمون بازاریابی یاد بده؟

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام خانم حقی بیشتر سر بزنید من دوست دارم از مطالب خوب شما استفاده می کنم.
مرسی
.
.
.
.
خودمون هاا
این اسراعیلی ها همیشه تو بازاریابی و در واقع سیاست و استراتژی مخ بودن چون به نظر من حیات خودشون را در استفاده کردن از مغزشون دیدن نه مثل ما در استفاده کردن از نفتمون.


پانته ا حقی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

سلا م خانم صباغ ممنونم >بله من خیلی خیلی گرفتار بودم >دقیقا موافقم >راستی در مورد همایشی که ۲۰ خرداده می خواستم ببینم شما شرکت می کنید (تکنیک های متقاعد کردن و نفوذ در مشتری؟

علیرضا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ


احسنت بر کشیشه به خاطر اینکه بی تفاوت از کنار حتی گدای کشورش هم نگذشته . آدم یاد ایران میفته . آخه چقدر باحال بود
دستشمادردنکنهخانمزحمتکشیدید.
ببخشید یادم رفت Spsae بزنم

مرجان سالاری دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ق.ظ http://hrmatattar.blogsky.com

سلام خانم حقی عزیز
عجب داستان قشنگی رو نوشتید ،چه سیاست بازاریابی جالبی دارن این رومی ها
به نظر من باید از اینا یاد بگیریم گاهی وقتا اگر کمی در مورد حل مسئله فکر کنیم ،جوابهای ساده و زیادی رو میتونیم پیدا کنیم.

بهزادمنش دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://hrmatattar.blogsky.com

سلام
بابا ایول دمت گرم داریه این گدائه
به نظر من این از اون روش هاست که برجوری توی ایزان جواب میده
مخصوص در بین خانم ها
شوخی میکنم
موفق باشید

پانته ا حقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام خانم سالاری خوشحالم که می بینمتون اره واقعا جالبه و به قول اقای مجذوبی احسنت بر کشیشه

پانته ا حقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

و اما اقای بهزاد منش:منم فکر کردم واقعا تو ایران جواب میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد