وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

اندر وصف امتحان

بالاخره ما هم حذف شدیم . اما چرا؟ 

همش به خاطر چند جلسه غیبت آن هم از نوع غیر مجاز 

آخه این روزها چی مجازه که غیبت مجاز باشه به هر حال نمی تونم کسی رو نفرین کنم چون خودم کردم که .... بر خودم باد. اما واقعا استاد هم استادی نکرده که توقع شاگرد بودن داشته باشد. به هر صورت درست چند دقیقه قبلا از امتحان به آدم خبر می دن که توی دوتا درس حذف شدم و علی رغم اینکه برام شماره صندلی صادر شده و من با یکی دو شب بی خوابی سر جلسه حاضر شده و مطمئنم نمرم بالای ۱۶ است ُ‌رفتم به جنگ با امتحان فنون فروش حالا خدا پدر مادر استاد قربانزاده رو بیامرزه که ما رو نمی ندازه والا راه دیگر جز مردن واسم نمی موند . این شب عزیز برای استاد فرید و دیگر اساتیدی که رسم استادی به جا می آورن دعا می کنم و از خدا می خوام یه کم همت هم به من بده تا مجبور نشم واسه گرفتن شماره یه نفر به ده تا آدم رو بزنم . .. حق نگهدار همه شما  

اخیش تخلیه شدم....

نظرات 3 + ارسال نظر
شهریار سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

بزغاله غلط کردی نرفتی سر کلاس مگر فکر کردی شهر هرته که با این همه زحمت استاد پیدا می کنند که در تمام کره زمین از خودش تا جنسش که مصرف می کنه عتیقه هست رو بیارند و بعد توی بچه تهرونی با هزار دو دره بازی نیای که اگر هم می اومدی فقط یک دیکشنری گویا می دیدی و وقت عزیز تلف شده خودت رو و بعدش هم توقع نمره داشته باشی . برو از دانشگاه بیرون تو دانشگاه بغلی یا دانشگاهی های بغلی رو بیار تو بغلت و ببین چه استادهایی که دارند . خره تو آدم نیستی نمی فهمی که اینا زیر خاکی هستند مشکل دانشگاه و مسئولین چیه . بدان که اگر دکتر حنیف پور رو تو دست راستم و دکتر دانایی ( ریاست ) رو در دست چپم بزارند من حاضر نیستم یک مو از استاد زبان عزیز جناب صامی با اونا عوض کنم . در هر صورت مراقب تکرار خریت هات در جلسات آینده باش. در ضمن پاچه خاری جهت دریافت نمره قبولی در درس فنون هم ممنوع . جان برادر

سامان سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

واقعا مایه خجالته برای شما شهریار خان خرت از پل گذشت نمرتو گرفتی حالا داری کری میخونی؟!!
باشه هنوز دو تا دگش مونده.......
پاچه خار............................

افسانه حدادیان سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

KAMTAR SHAEITANAT KAMTAR PICHONDAN vase terme dige joz barnamehat bzari khobe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد