X
تبلیغات
رایتل

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

و اینک سوال پنجم.

دوستان سلام.

با وجود نزدیک به دو روز کامل از طرح پرسش چهارم پاسخ هیچکدام از شما ها به سوال نبود. یعنی بخش اول سوال را پاسخ داده بودید که احتمالا از جایی خوانده بودید و نوشتید. اما آن قسمتی را که باید با توجه به چهارچوبی که در بخش اول طرح کرده بودید, خود فکر می کردید و نظر خود را می نوشتید و اتفاقا بسیار مهم تر هم بود را خالی گذاشته بودید.

دلیل این مسئله را نمی دانم ولی کمی نا امید شدم.  لطفا مرا از این نا امیدی نجات دهید. 

دوم اینکه من ایمیل ی دریافت کردم که نویسنده اش را نمی شناسم. البته نوشته بودند که از طرفی گروهی از بچه ها و انتقاداتی به محتوای وبلاگ داشتند. شاید من هم از بعضی مطالبی که نوشته می شود خیلی زیاد خوشم نیاید, اما اینجا روا فضایی می دانم که باید حوصله ی شنیدن حرف های مخالف را و احتمالا غیر متعارف را نیز داشته باشیم. فقط با توهین و خسارت زدن مادی و معنوی صد در صد مخالف هستم. اگر کسی از مطلبی از مطالب وبلاگ ناراحت هست, لطفا با اسم خود و بصورت مصداقی ایمیل بزند و دلایل خود را نیز بیان کند تا بتوانیم آنرا تحلیل کنیم و بعد بدنبال یک راه حل باشیم. من منتظر همان دوستی که آن ایمیل اولی را از طرف گروهی از خوانندگان زده بود, هستم.

یک پیشنهاد هم دارم و آن اینکه از دوستانی که راجع به موضوعات خاصی دانش وسیعی دارند, بخواهیم که وبلاگ های تخصصی تر راجع به همان موضوع خاص درست کنند و در آن بنویسند و بعد شبکه ای از وبلاگ های مرتبط به هم داشته باشیم.

اما سوال پنجم

یک فروشنده ی موفق چگونه میتواند با تحلیل ابعاد فرهنگی محیط, فروش خودش را اثربخش تر و کاراتر نمایند؟ (چهار بعد از شش بعد) (توضیح : چهار بعد را نام برده و بعد با مثال توضیح دهید که با فهم درست وضعیت هریک از این ابعاد در جامعه ی ایرانی چگونه میتوان میزان فروش را افزایش داد؟) (4 نمره 15 دقیقه)