وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

خبرهای آدینه ای

سلام 

امشب من به موزه ای دعوت بودم از نقاشی های دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی.

اول که وارد موزه شدم خیلی خوشحال بودم اما بعد متحیر. نقاشی های این بچه ها قشنگ بود و بعضی ها هم حاوی نکات فلسفی بسیار که از فهم اون ها من عاجز بودم. بعضی ها با رنگ روغن و بعضی ها با مداد رنگی و بعضی هام با مداد شمعی . بعضی هام همینجوری دستشون رو تویه قوطی رنگ کرده بودن و به نیت ابر وباد رنگارو پاشیده بودن روی بوم. از این طرح های اکپرستیونیسم و مدرن آرت. جاتون خالی بود بچه ها.

شماهم انشاء الله به این موزه سری بزنید.

براتون لینک این موزه رو پس فردا میفرستم.

اما بعد.

از دوستانی که در کلاس کنفرانس دادن خواهش میکنم که در بخش نظرات اعلام کنند.

دوم اینکه بازی وبلاگی نمره ای ارفاقی ما تموم شد. چون بقیه سوالات رو کاملا در کتاب میشه پیدا کرد و دیگه خیلی تحلیلی تحقیقی نیست.

بعضی از بچه ها بسیار نمره های خوبی گرفتند و بسیاری دیگر هم برعکس. از 2 و 3 شروع می شود و تا 17.25 هم می رسد. که با تجزیه و تحلیل کلیه موارد انشاء الله نمره ی نهایی را صبح شنبه به دانشگاه ارائه میکنم.

خواستم که در جریان کارها باشید و از دیدن نمره های درخشانتان شوکه نشوید. 

نظرات 4 + ارسال نظر
پانته ا حقی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام استاد عزیز خسته نباشید .مرسی از زحماتتون امیدوارم که نمرات همه خوب شده باشه و از ما راضی باشید............

علیرضا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

خسته نباشید استاد
من به نوبه خودم در هر صورت از زحمات شما تشکر و قدردانی می نمایم به جرات می توانم بگویم یگانه استادی بودید که حس دانشجو بودن را به جای دانش آموز بودن القا کردید البته نباید توقع داشت این جماعت دانش پذیر یک شبه بشوند دانش جو . ولی به هر صورت من معتقدم دانشگاه ختم به این نمرات بالا و پایین نمی شود گاهی اوقات یک حس خوب . یک حرف خوب می تواند مسیر زندگی و دانش آدم را عوض کند. من در طول این ترم زحمتی نکشیدم و توقعی هم ندارم . بر عکس خیلی از دوستان نزدیک که فکر می کنند در این ترم به لحاظ نمرات متضرر شدم . من بر عکس می اندیشم که چقدر روشن شدم، برای ادامه راه ....
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان ، دانشجویان و دانش پذیران .
بدرود.
راستی استاد عزیزم خواهش می کنم ما را در این برهوت وبلاگی تنها نگدارید . هر چند می دانیم که کلی از نویسنده های وبلاگ نیز با پایان درس ، پایان می پذیرند ولی من قول می دهم باشم و ادامه مسیر دهم. از کمک های خوبتان بی نصیبمان نکنید. بدرود...
Majzubi@yahoo.com

سامان گلابتونی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

درورد به استاد گرامی
به نوبه خودم از حرکت زیبا و منحصر به فردی که برای امر آموزش ما دانشجویان از جویش وا ماند! انجام دادید صمیم قلب ممنونم.
امیدوار پایدار باقی بمونه.
بازم ممنون....................................

محمدرضاقائمی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

باعرض سلام وادب خدمت استاد عزیز جناب آقای قربان زاده


با توجه به نظر جناب عالی در خصوص اعلام فعالیت های کلاسی شاید لازم اباشد که به اطلاع جناب عالی برسانم که بنده یک تحقیق کامل در باره ی داده کاوی وتاثیر ان در پیش بینی فروش یا تقاضا ارائه نمودم که شما از نتیجه ی ان راضی بودید درپایان از زحمات جناب عالی در طول ترم نهایت تشکر وسپاس گذاری را دارم.

محمد رضا قائمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد