وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

تست شخصیت صبحانه - فوق العاده دقیق است

 تست ناشتایی 

روی میز صبحانه  شما این میوه‌ها گذاشته شده‌اند، که یکی را باید انتخاب کنید  

۱سیب 

۲موز 

۳توتفرنگی 

۴هلو 

 ۵پرتقال  

اولین انتخاب شما کدام خواهد بود؟
لطفاً خوب فکر کنید و به میز غذا حمله‌ور نشوید
این یک امتحان بزرگ است و نتیجۀ آن شما را متحیر خواهد کرد.
انتخاب شما چیزهای عجیبی در مورد شما خواهد گفت.
پس از انتخاب برای شناخت خودتان نتیجه را در انتهای نامه ببینید.
عجله نکنید، خوب فکر کنید


â
â
â
â
â
â
â
â
با توجه به انتخاب شما...
سیب:
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول سیب بخورد.

موز:
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول موز بخورد.

توت‌فرنگی:
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول توت‌فرنگی بخورد.

هلو:
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول هلو بخورد.

پرتقال:
این یعنی شما شخصی هستید که دوست دارد اول پرتقال بخورد.

امیدوارم که باانجام این تست شناخت بهتری از خودت به دست آورده باشی.
توجه به نتیجۀ این تست می‌تونه تو را به سمت آسودگی و درک و فهم و آرامش
و سلامتی و ابدیت و کمال انسانی و حقوق بشر و پول و انرژی حق مسلم ما
و... راهنمایی کنه، پس نسبت بهش بی‌تفاوت نباش.
همچنین من میدونم که الان خیلی دلت میخواد که منو پیدا کنی...
خب تو دستت به من نمیرسه و نمی‌تونی منو پیدا کنی، چون من خودم الآن دارم
دنبال اونی میگردم که اینو واسم فرستاده بود!

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه صباغ طبسی یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

خیلی جالب بود روحیه ام توت فرنگی ای شد.
چندتا میوه دیگه هم من انتخاب کردم البته تا حالادر مورد توت فرنگی هیچ تحقیقی پیدا نشده.
سیب:رک گو افراطی-رهبرخوب-مشتاق زندگی(با پوست)
پرتقال:صبورو بااراده-شجاع و سازگار-قابل اعتماد(نصفه)
هلو:رک گو -صادق -با گذشت و کمال طلب -استقلال طلب و بلند پرواز (بدون پوست و هسته)
موز:ارام -خونگرم -خجالتی-ارتباطات متعادل(موز سبز)
گیلاس:خلاق- خانواده دوست-فکر یک شبه پولدارشدن دارید.(دوقولو)
نارگیل:جدی -متفکر-با روابط بالا-عشق مدیریت(من ناگیل برای صبحانه دوست ندارم باشه شب می خورم)
گلابی:عاشق بحث های خوب -بی ثبات در کارها-هیجان زده و کم طاقت(بیشتر شبیه ... تا صبحانه)
انگور سیاه:معدب محبوب سخاوتمند-عصبانی-عاشق زندگی(رنگیش بهتره)
اناناس:سریع العمل-متکی به نفس-صادق-روابط خوب(کمپوت شدش لطفا)
اینها جواب هایی است که دنبالش می گردید البته اگر می خواهید می تونید دنبال اونی که سر کار گذاشته اتون بیشتر بگردید-گردش خوش بگذره.

گل بانو دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.zizigolbanoo.blogfa.com

شهریار هستم با طعم هلو سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

قشنگ بود و جالب آفرین راستی به بقیه بگید چی شد مطالب تخصصی فروش

علیرضا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ


سلام به میوه فروشی انجمن مدیریت ایران واحد خراسان رضوی خوش آمدید.راستی اگه می شه یه نفر در مورد روان شناسی شلغم و ترب هم بگه ...
زندگیتون پرتقالی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد