وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

خاطره تلخ!!!!!!

یک روز من رفته بودم که برای خودم بلوز بخرم >بعد از چند دقیقه که مدلهای مختلف رو نگاه کردم ویترین مغازه رو هم دیدم و اتفاقا یک بلوز خیلی خوش رنگی رو دیدم و از فروشنده محترم خواستم که اگر سایزم رو داره برام بیاره >فروشنده گفت که از اون بلوز فقط همون رو دارند که در ویترین گذاشتند و گفت که اگر حتما می خواین بخرین که براتون بیارم  و گفتم من که نمیدونم دقیقا سایزم هست یا نه ؟ 

ادامه مطلب ...

(چهار کلید درآمدزایی) راهکارهای مناسب برای کسب و کار خانوادگی

کسب وکارهای خانوادگی نقش مهمی را در اقتصاد کشورها ایفا می کند. بخش قابل توجهی از کسب وکارهای موجود بر پایه مدیریت یا مالکیت خانوادگی استوار است، به طوری که حدود نیمی از تولید ناخالص ملی از طریق این کسب وکارها تامین می شود.اما تصور و باور اکثر ما از کسب وکار خانوادگی چیست؟ بسیاری از کسب وکارهای خانوادگی، بخش عمده ای از هویت خانواده ها را تشکیل می دهد. رونق و شکوفایی چنین کسب وکارهایی، رشد و ترقی خانواده را در پی خواهد داشت.

ادامه مطلب ...

اهمیت تبلیغات در اینترنت

مراجعین وب هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آنها مربوط نشود، توجهی نمی کنند. برای موفقیت، آگهی ها باید با اهداف و آنچه در ذهن کاربران است، هماهنگ باشد. دلایل مختلفی برای عدم موفقیت تبلیغات روی وب وجود دارد. اما این موضوع زمانی قابل توجه است که آگهی به موضوع مورد علاقه کاربر مربتط باشد و باز هم شکست بخورد. چرا این اتفاق می افتد؟

ادامه مطلب ...

تجربه های خرید و فروش موفق

سلام دوستان عزیز.

خوشحالم که تعداد بازدید کنندگان این وبلاگ هم یواش یواش رو به افزایش است و امیدوارم که این سیر صعودی همچنان ادامه داشته باشد. 

آقای مجذوبی از چند لحظه قبل به جمع مدیران وبلاگ پیوستند و اگر دوستان دیگری هم هستند که علاقمند به عضویت هستند میتوانند به ایشان ایمیل بزنند.

خانم حقی هم اگر فرصت و زمان کافی دارند میتوانند نقش سردبیری را عهده دار شوند. بدین مضمون که مطالعه مطالب ارسالی از جانب سایر دوستان اگر حک و اضافه ای احتیاج بود, در متن اعمال نمایند.

البته نه مطالب خودنگاری مثل این مطلب من را. بلکه مطالبی که از جاهایی برای مطالعه مجدد در وبلاگ گذاشته می شود.

در پایان برای اینکه تعداد مطالب خود نگاری بیشتر شود از همه دوستان تقاضا می کنم که تجربه های که خودشان از فروش داشته اند را چه موفق و چه غیر موفق را به زبان ساده و محاوره ای بنویسند و سایر عزیزانی که تاکنون فقط در نقش خریدار ظاهر شده اند, میتوانند تجربیات خود را و نقاط قوت و ضعف فروشندگانی را که با آنها در ارتباط بوده اند را بنویسند.

موفق و موید پیروز باشید و برای امتحان خود را به موقع آماده نمایید.


ده فرمان بازاریابی اینترنتی در هزاره سوم

عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها، مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنند و اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند. اگر چه در گذشته تبلیغات و روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ارتقای برند شرکت ها داشت اما در دهه اخیر این موتورهای جست وجوگر هستند که ارزش نام تجاری شرکت ها را در رتبه بندی صفحات خود به مشتریان اعلام می کنند.

ادامه مطلب ...

کلید فروش موفق

کلید فروش موفق از سوی برایان تریسی مشاور برجسته مدیریت عنوان شد:
در این مطلب، توجه شما را به بخش دوم اظهارات برایان تریسی مشاور برجسته مدیریت و اقتصاد و خودارتقایی در روز دوم و سوم سمینار سه روزه «مدیریت نوین در قرن 21» که برای علاقه‌مندان ایراد شد جلب می‌کنیم که امیدواریم موردتوجه و استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

نکته ای مهم !!!

مدیریت ممکن است در برج های مؤسسات مدیریت تدریس شود اما روی کف‌های خاکی مغازه‌ها و کارخانجات آموخته می‌شود.      ر.س شوکلا

تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی

در این مستند سعی بر آن است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر مباحث تجارت الکترونیک به خصوص بازاریابی الکترونیکی( (E- marketing مورد بررسی قرار گیرد.به همین منظور در ابتدا و در مقدمه شرح مختصری از شبکه های اجتماعی و وضعیت آنها بیان شده است.پس از آن استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی مطرح شده است.در بخش بعدی تاثیر واقعی و اینکه آیا شبکه های اجتماعی باعث بهبود تجارت الکترونیک می شود یا خیر بحث می شود.

ادامه مطلب ...

هفت سین صنعتی در ایران

هفت سین صنعتی ، یا آنچه در ژاپن به سیستم 5s  و در کشورهای پیشرفته صنعتی غرب به HOUSE KEEPING  معروف شده ، مجموعه ای از معیارهایی است که رعایت و اجرای آن موجب به وجود آمدن کیفیت محیط کار در کارخانه می شود.

 برای نظام هفت سین صنعتی مزایایی قایلند که عمده آنها به شرح زیر است : ...

ادامه مطلب ...

جای خالی شرکت های ایرانی در بازارجهانی

اکنون که چندین سال از ورود به سده 21 را پشت سر می گذاریم،تحولات جهانی، تکثر فزاینده تکنولوژی، جهانی‌سازی، رقابت فزاینده بر سر منابع و بازار، رسوایی‌های تجاری، تنوع در بازار نیروی کار، فاصله فراوان و گسترده بین مناطق توسعه یافته و در حال توسعه، ذهن ما را با این پرسش روبه‌رو می‌سازد که جامعه جهانی و تجاری جدید، با جامعه قبلی چه تفاوتهایی دارد؟ از سال 1960 به بعد در کشورهای پیشرفته، با ظهور نظریه‌های بزرگانی چون کاتلر و دراکر مدیریت و رهبری شرکت‌ها دستخوش تغییراتی بزرگ شد. آنها از تجارب سال‌های گذشته دست کشیده و به سوی سیستم‌ مدیریتی گام برداشتند دیگر مدیریت به روش سنتی محدودیت‌های خودش را ثابت کرده بود. بازارها و شرکت‌ها رو به گسترش بود ....

ادامه مطلب ...