-
کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط
دوشنبه 20 دیماه سال 1389 13:19
بنگاههای کوچک و متوسط، موسساتی هستند که با سطوح خاصی از عوامل سه گانه سرمایه گذاری در طرحها و ماشین آلات، تعداد کارکنان استخدام شده و حجم محصولات یا گردش تجاری شناخته می شوند. معمولا در هر کشور بسته به شرایط و سیاستهای کلان اقتصادی، گروههای مشخصی از بنگاههای اقتصادی در این رده قرار می گیرند. بنگاههای کوچک و متوسط هم...
-
10 نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی
دوشنبه 20 دیماه سال 1389 13:09
قابل توجه بازاریابان الکترونیکی «کارهای خود را طبق روال انجام دهید و نکته های زیر را به خاطر بسپارید.» 1) نامه های تبلیغاتی خود را فقط برای افرادی بفرستید که برای دریافت آن درخواست داده اند. اشتباهی که بعضی از بازاریابان انجام می دهند آن است که نامه های تبلیغاتی را برای افراد مختلف ارسال می کنند . استفاده وسیع از این...
-
موفقیت درفروش
دوشنبه 20 دیماه سال 1389 00:07
موفقیت در فروش... Sale بیشتر مدیران بازرگانی اینگونه میاندیشند که یافتن فروشندگان حرفهای که بتوانند نیازهای تجاری آنها را بخوبی تامین کنند، مشکل است و فروشندگان حرفهای به ندرت یافت میشوند. برخی از افراد که به نحوی در فعالیتهای فروش درگیر هستند، خود را مدیر اجرایی، مدیرفروش یا مشاور بازرگانی میخوانند. این در...
-
چربیها
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 19:36
چربیها نیز مانند مواد قندی و نشاستهای در بدن تولید حرارت میکنند. چربیها در حرارت معمولی جامد هستند. آن دسته از چربیها که در حرارت معمولی مایع میباشند، به نام روغن شناخته میشوند . از سوی دیگر چربیها استرهای اسیدهای کربوکسلیک با زنجیر طولانی میباشند. چربیها و روغنها و مومهایی که در طبیعت یافت میشوند، حاوی استرهایی...
-
بازاریابی ویروسی
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 13:26
اجازه دهید بحث را با تعریفی از " ویروس " شروع کنیم. ویروس، یک پوشش پروتئینی است که شامل مواد ژنتیک است. ویروس حمله کننده از پوشش پروتئینی خود برای اتصال به یک سلول سالم استفاده می کند. اولین بار که اتصال محکم و قابل اطمینانی صورت پذیرفت، ویروس مواد ژنتیک خود را وارد سلول سالم می کند و به صورت دائمی د.ان. ای...
-
فنون مصاحبه
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 13:23
انواع مصاحبه استخدامی و گزینش نیروی انسانی اشاره : اغلب مدیران با گزینش افراد نامناسب برای تصدی موقعیتهای شغلی، روبرو بودهاند. این انتخاب نادرست باعث میگردد تا اولاً زمان و انرژی سازمان در طول فرآیند استخدام و آموزش هدر رود، ثانیاً سرمایهگذاریهای مستقیم و غیر مستقیم بعدی بر روی مستخدم جدید همگی بر باد داده شوند....
-
معرفی 6σ
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 13:21
در این مقاله سعی شده است تا به معرفی 6 σ پرداخته و به نقش آن در بهبود کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان ، که نهایتاً باعث افزایش بهره وری سیستم خواهد شد ، اشاره گردد ... چکیده : در این مقاله سعی شده است تا به معرفی 6 σ پرداخته و به نقش آن در بهبود کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان ، که نهایتاً باعث افزایش بهره وری...
-
پنج دشمن کار تیمی
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 13:19
مقدمه مدیریت کار با دیگران و توسط دیگران تعریف گردیده است . در این تعریف از مدیریت در حقیقت بر کارگروهی و تیمی تأکید شده و تحول در مدیریت از رو شهای سنتی به روش های امروزی را تبیین می کند... خلاصه کتاب پنج دشمن کار تیمی پاتریک لنچیونی مترجم : مهندس فضل اله امینی پنج دشمن کار تیمی مقدمه مدیریت کار با دیگران و توسط...
-
هدف ، پیگیری مستمر مقصدی ارزشمند تا رسیدن به آن است
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 00:41
تک تک کلمات سازنده این جمله را ملاحظه کنید.((مستمر)) یعنی این یک روال است ، زیرا هدفها به وقت نیاز دارند / .((پیگیری)) نشان میدهد که ممکن است این امر شامل جست و جو نیز باشد.امکان دارد موانع و مشکلاتی باشند که باید بر آنها غلبه کرد .((ارزشمند)) بیان میکند که این پیگیری و جستجو با ارزش است ، و دیگر اینکه ، پاداشی که به...
-
نکات قابل تامل درباره فقر!!!!!!!!!!
یکشنبه 19 دیماه سال 1389 00:28
فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛ فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛ فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛ فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما از تاریخ کشورت هیچی ندونی؛ فقر اینه که...
-
بازاریابی
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:42
بازاریابی چیست؟ بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه می کنند و آن را معادل فروش می دانند؛ در صورتی که فروش بخشی از بازاریابی محسوب می شود... بازاریابی چیست؟ بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه می کنند و آن را معادل فروش می دانند؛ در صورتی که فروش بخشی از بازاریابی محسوب می شود. دلیل اینکه مردم این...
-
خدایان چهارگانه مدیریت۷
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:40
فصل هفتم در فصل گدشته چنین استدلال کردیم که الزامات سازمانی در جامعه فعلی ما در جنگی اجتناب ناپدیر با الزامات فردی درگیر شدهاند... فصل هفتم در فصل گدشته چنین استدلال کردیم که الزامات سازمانی در جامعه فعلی ما در جنگی اجتناب ناپدیر با الزامات فردی درگیر شدهاند. این تعارضی است که از بین رفتنی نیست. بنابراین، به منظور...
-
خدایان چهارگانه مدیریت۶
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:38
فصل ششم مقررات و موازین مورد نیاز کارآیی به مذاق مردمان آزاده خوش نمیآید، آگاه بودهایم. اولین واکنش: فصل ششم مقررات و موازین مورد نیاز کارآیی به مذاق مردمان آزاده خوش نمیآید، آگاه بودهایم. اولین واکنش: اولین واکنش نسبت به بحران آپولویی تلقی سازمان به عنوان ابزار یک جامعه کارآمد و اثربخش است. ژاپنیها را در نظر...
-
خدایان چهارگانه مدیریت۵
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:37
فصل پنجم تا اینجا باید روشن شده باشد که مدیریت، هنر ترکیب اضداد ( Opposites )، اختلات فرهنگها و اداره امور متناقذ ( Paradox ) است. فشارهای مختلف، شخص را به سمت کنترل شدید و نظارت مرکزی و در دست داشتن همه سر نخها میراند، در حالی که هم زمان دلایلی بسیار معتبر برای دست زدن به اقدامی معکوس، یعنی عدم تمرکز، واگذاری...
-
خدایان چهارگانه مدیریت۴
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:36
فصل چهارم همه ما کم و بیش با تفاوتهای ملی در سبک مدیریت آشنا هستیم، نشانههایی از طبیعت سازمانهای موفق ژاپنی و کسب و کارهای پر رونق آمریکایی در اختیار داریم و رفته رفته به تفاوتهای اساسی سازمانها پی میبریم. هر نوع تفاوتهای فرهنگی آنها به احتمال قوی میبایست منبعث از تفاوتهای ملی آنها باشد، نه ناشی از نوع اشتغال یا...
-
خدایان چهارگانه مدیریت۳
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:35
ایجاد توازن بین خدایان: در این قسمت لازم است نیروهایی را که در هر سازمان توازن بین فرهنگها را تحت تأثیر قرار میدهند با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که ترکیب مزبور نادرست بوده با توازن به درستی ایجاد نشده باشد، پدیدهای موسوم به فقدان اثر بخشی در سازمان است که به سرطان خزنده در سازمان میماند. خود را...
-
خدایان چهارگانه مدیریت۲
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:34
فصل دوم بنابراین سازمان سالم آن است که در همه واحدهای آن فرهنگی حقیقی وجود داشته باشد. آیا شما لباسهای خود را برای ایجاد تناسب با شغل تعویض میکنید یا شغلتان را برای متناسب شدن با لباس خود تغییر میدهید. کدام یک فرهنگ واقعی سازمان است؟ بنابراین سازمان سالم آن است که در همه واحدهای آن فرهنگی حقیقی وجود داشته باشد. آیا...
-
خدایان چهارگانه مدیریت
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:33
فصل اول تصویر و خدای یونانی هر یک دارای معانی و کاربردهای خاصاند که برای شکل دادن به مفهومی که کوشش میکنم آن را انتقال دهم، با یکدیگر ترکیب میشوند. فرهنگ محفلی (باشگاهی) زئوس Club Culture فرهنگ ایفای نقش آپولو Role Culture فرهنگ وظیفه گرایی آتنا Task Culture فرهنگ اصلت وجود دیونیسوس Existential تصویر و خدای یونانی...
-
قوانین جهانی موفقیت
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:27
120 قانون در رابطه با چگونگی دستیابی به موفقیت 1- قانون علت و معلول هر چیز به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی معلولی هست ، و برای هر معلولی علت یا علت های بخصوصی وجود دارد ، چه از آنها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید . چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد قوانین جهانی موفقیت 120 قانون در رابطه با چگونگی دستیابی به موفقیت 1-...
-
مشتری اصلی ترین داور بازار جهانی
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:25
امروزه تقریباً تمامی مدیران و گردانندگان شرکتهای بزرگ موضع با اهمیت «تولید بر اساس مشتری» را باور دارند. ایجاد مراکز نظر سنجی و بررسی بازار توسط شرکت تولیدی در چنین واقعیتی ریشه دارد. بدون به کارگیری شیوه های نوین بازاریابی که یکی از اصول عمده آن را «مشتری گرایی» تشکیل می دهد... مشتری اصلی ترین داور بازار جهانی امروزه...
-
مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:22
بخش خدماتی اقتصاد، در حال حرکت به سوی دوره ای از تحولات بنیادی است. در سراسر جهان، در جایی که رقبای کهنه کار در جلب رضایت مشتریان پرتوقع امروزی شکست می خورند، تازه واردان مبتکری که الگوهای جدید خدماتی را عرضه می کنند به موفقیت نائل می شوند. یکی از صنایع خدماتی در ایران که به واسطه خصوصی سازی، ابتکارات فنی و رشد شبکه...
-
دیوار شیشه ای ذهن
شنبه 18 دیماه سال 1389 23:08
روزی دانشمندی آزمایش جالبی انجام داد .او یک اکواریوم ساخت و با قرار دادان یک دیوار شیشه ای در وسط اکواریوم آن را به دو بخش تقسیم کرد . در یک بخش ,ماهی بزرگی قرار داد ودر بخش دیگر ماهی کوچکی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود . ماهی کوچک تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک...
-
نمونه سئوالات درس بازاریابی الکترونیکی(رشته بازارابی)
شنبه 18 دیماه سال 1389 22:31
سلام نمونه سئوالاتی که آقای شهریار خوشابی طرح و تقدیم استاد نموده اند. به امید موفقیت همگی تان . جهت خواندن سئوالات به ادامه مطلب مراجعه و به منظور دانلود اینجا را کلیک نمایید سوالات امتحانی بازاریابی الکترونیکی 1-تجارت الکترونیک اشاره به چه نوع فعالیتی دارد؟ راه و روش جدید کسب و کار که بصورت الکترونیکی و با استفاده...
-
توجه!!!
شنبه 18 دیماه سال 1389 13:56
یک مبارز حقیقی روزهایش را تلف نمیکند تا نقشی را بازی کند که دیگران برایش انتخاب کرده اند. شادی کالایی نیست که در احتکار زیاد شود و نیز چیزی نیست که با بخشیدن بکاهد. قسمت مهمی از درس زندگی این است که با موقعیت ها چانه نزنیم. (پائولوکوئیلو)
-
یادداشتی بر مواظب اطلاعات خود باشیم.
شنبه 18 دیماه سال 1389 07:30
معمولا در شرکت ها بخش های مختلفی وجود دارد که سطوح امنیتی این بخش ها متفاوت است. بخش آر اند دی یا همان تحقیق و توسعه و بخش تولید. در بخش تولید معمولا چون افراد زیادی از سازمان های شریک, استاندارد وایمنی , دولتی و سازمان های حمایت از مصرف کننده رفت و آمد می کنند بسیاری از مسائل در معرض دید است, اما آنچه اهمیت دارد حفظ...
-
از کتاب راز لوبیا
جمعه 17 دیماه سال 1389 21:18
وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد . شاید دلیلش آن است که شما هم چیز زیادی از او نخواسته اید. ((مارسل پیروو)) برای بکار گماردن افراد شخصیت و توان آنها را در نظر بگیر و هیچ چیزی بیش از ظرفیت آنان طلب نکن.(( حضرت علی )) حقیقت آدمی نهفته در چیزی است که گاهی خود از اضهار و دیگران از درک آن عاجز هستند اگر می خواهی کسی را...
-
نکته
جمعه 17 دیماه سال 1389 10:11
تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا ولی ما با سه جمله دیگر، زندگی مان را تباه می کنیم حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا دکترشریعتی
-
مراقب اطلاعات گرانبهای خود باشیم
جمعه 17 دیماه سال 1389 09:46
نگرانی شرکت خودروسازی رنو از سرقت سرمایههای راهبردیش تهران - شرکت خودروسازی رنو که به همراه شرکت نیسان سرمایهگذاری کلانی بر روی فنآوری مربوط به تولید خودروهای الکتریکی کرده، اعلام داشته که نگران جاسوسی از سرمایههای راهبردی خود است و این امر میتواند تهدید جدی برای این شرکت باشد. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری...
-
نکاتی ارزشمند در مورد آگهی
پنجشنبه 16 دیماه سال 1389 23:54
آنچه باید درباره یک آگهی تبلیغاتی بدانیم؟تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است( حتما بخوانید) آنچه باید درباره یک آگهی تبلیغاتی...
-
ایجاد لینک
پنجشنبه 16 دیماه سال 1389 21:52
سلام دوستان خسته نباشید . فایل pdf زیر آموزش ایجاد لینکه که می تونید از اون به منظور لینک دادن منابع مورد استفاده و یا لینک دادن به سایت های مورد نظر استفاده کنید. با تشکر . نظر یادتون نره دانلود از اینجا